goda nyheter

Jag hoppas att ni vet att Catherine Hardwicke inte tänker göra uppföljaren till Twilight? Jag är glad för det, hade jag varit hon hade jag skämts över hur dålig jag är. Det sägs att Chris Weitz kommer att regissera New Moon som kommer ut 2009. Inte för att jag bryr mig, filmen kommer ju ändå att suga. Weitz står bakom American Pie och Guldkompassen. American Pie är urusel så jag vet inte vad jag ska vänta mig.

Det allra bästa med Twilight var låten under som Rosalinn skickade till mig. Den är så sjukt bra!



Kommentarer
Postat av: milkshake

har du aldrig lyssnat på muse?!?!?! dummer, dom är jättebra och denna låt är så himla bra

Åsna



juste, var är tävlingen?

2008-12-14 @ 11:43:23
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: surrrau

hahaha venus lyssnar på rock o grejer:P

2008-12-14 @ 15:13:18
Postat av: rowsie

den e asbra! och filmen e också bra =)

ROBERT <3

2008-12-14 @ 20:01:40
Postat av: Edele

Gillade filmen, dock måste jag nog se om den pga att jag knappt kunde konsentrera mig på handlingen med alla dessa hormonstinna tonårstjejer runt om mig som fnissade så fort Edward visade sig på skärmen.

2008-12-15 @ 08:09:30
URL: http://edele.devote.se/
Postat av: Anne

Svar: Låten är jättebra! ^^



Visste inte att du uppskattade den här typen av musik :P

2008-12-15 @ 14:28:11
URL: http://vintagechick.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0