mina framtida barn...



För några dagar sedan när jag åkte buss påmindes jag om att skjuta upp barnafödandet så långt som möjligt. Inte ens med högsta volym på Ipoden så kunde jag dränka ljudet av tre snorungar som levde rövare på bussen, och en desperat mamma som förgäves försökte samla in dem.

Mina framtida barn kommer att vara exemplariska. "Ja, mamma", "Nej tack mamma, men jag uppskattar att du frågar", de kommer att vara sådana där som redan när de är tre år gamla erbjuder sig att hjälpa gamla damer med kassorna. Mina framtida barn kommer att hjälpa till i hushållet, massera mina fötter när jag kommer hem från jobbet (och det ska ske helt frivilligt), och helt enkelt vara perfekta.

Min hemlighet? Att alltid ha ett skärp i beredskap.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0