katrin z

Såg bloggerskan/tvprofilen/provoceraren Katrin Zyto-någonting på världens mest otippade ställe för ca tre timmar sen - i min kompis port i Näckrosen (vid Gamla Filmstaden). Hon väntade på en taxi men var trevlig ch tog en bild med mig.

Jag frågade vem hon hade hejat på i Melodifestivalen, och hon sa Anna och Darin. Jag frågade förvånat om hon menade Anna med den skittråkiga balladen som skulle se till att vi hamnade på bottenplats i Eurovision, hon log lite och sa någonting jag inte minns. Det var i alla fall häftigt, jag var så exalterad att jag tänkte nämna att jag nu har träffat både henne och hennes exman Alex (Schulman), men tänkte i sista sekunden att what the fuck skulle jag säga så för...jag lyckades hindra mig själv innan jag hade ställt till med en väldigt, väldigt awkward scen.



Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: det kan mkt väl vara så, och visst fick han grym publicitet, men jag kan inte sluta på att undra varför de ändå frivilligt vill skada sin kropp för sitt jobb? kanske just för det, publicitet och visa "jag kan"...

2010-03-14 @ 11:41:44
URL: http://weibull.blogg.se/
Postat av: aisha

niceprice hon verkar trevlig också

2010-03-14 @ 16:05:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0