bröllop

Kronprinsessan gifter sig på min födelsedag, då jag fyller 20.

Det skulle vara en perfekt present om jag fick komma på bröllopet för att käka dyra kräftor och dricka vin för tvåhundratusen kronor. Jag tycker inte det är en orimlig begäran, min pappa är ju med och betalar det dyra kalaset så jag tror han skulle uppskatta om hans dotter fick vara en del av det.

Jag ska nog gå och ringa på kungahuset och fråga om det är okej ifall jag är med. Återkommer med deras svar.



de ser ju rätt snälla ut, jag tror inte de har något emot om en enda person till kommer på bröllopet


Kommentarer
Postat av: soraia

ahahahahahha så jävla skön!

2010-03-31 @ 14:56:15
Postat av: Anonym

hahahahahh

2010-03-31 @ 21:31:59

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0