anonym fegis undrar..



Nej min älskade rövslickare, det blir ingen frågestund eftersom det helt enkelt inte finns något att fråga. Jag heter Venus, tar studenten snart, avgudar Mika och BWO. Det finns tyvärr ingenting mer att varken fråga eller tillägga, detta är mitt liv i ett nötskal.

Jag lever ett så pass tråkigt liv att jag ibland nyper mig själv i armen för att känna lite spänning. Mitt liv är så händelselöst att jag efter att ha sett en herrelös katt springa omkring ute på gatorna, finner mig själv sitta där och avundas katten som lever ett mer fartfyllt liv än vad jag gör. Så, alltså, är ni säkra på att ni vill ha en frågestund?

Nej, didn´t think so.

God natt.







Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Haha du e rolig, jag tror dig inte. You got more to you then that =)=)

2010-03-16 @ 15:56:51
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Anonym

kiss venus!! haha kiss kiss bleee frågestund ivl vi ha!!

2010-03-16 @ 19:55:51
Postat av: Anonym

m....???

2010-03-18 @ 17:35:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0