studenten 2010

Igår var den ägigaste studenten! Jag var så otroligt lycklig och det var en skithärlig dag!! Vi började dagen med champagnefrukost i Rålis åtta på morgonen, och då hade jag sovit i fyra timmar (!!). Sedan gick vi till klassrummet, signade varandras mössor, lockade håret, och därefter gick vi och åt lunch.

Efter det så kom vi till klassrummet en sista gång för att få våra betyg, innan vi sedan gick till biblioteket för att springa ut. Vår klass sprang ut allra sist så vi var grymt försenade, eftersom vi sprang ut runt 3-tiden.

Jag möttes av en skithärlig publik där hela min familj, vänner och andra sköna somalier ingick. Efter att jag hade hälsat på alla och torkat min systers lyckotårar, så gick jag till flaket med Yasmin och resten av klasskamraterna. Flaket var sjukt roligt (minus den katastrofalt kassa musiken) och lämnade oss alla helt öldränkta från topp till tå.

Därefter så stack vi hem, duschade, bytte om och drog till Kista för att köpa en present till AnaMaria då hon hade studentmottagning. Efter mottagningen, runt ett-tiden så drog vi till slutskivan på världens kassaste Nype (IGEN). Vi var inte där så länge eftersom jag hade en riktig vidrigt dunkande huvudvärk, så jag och syrran tog en taxi hem efter att vi panikslaget upptäckte att tågen hade slutat gå.

Jag kommer bara sakna ett fåtal människor från klassen och hoppas att alla dessa lever ett långt och lyckligt liv!!

HEJDÅ FÖR ALLTID SP3B!!!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du var! Men varför håller du för näsan? :P

2010-06-12 @ 14:37:55
Postat av: Aniza

Älskar bilder på er systrar!

Återigen Grattis Venus :D

2010-06-12 @ 17:33:57

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0