jag mår dåligt

Det är tydligen första gången i världshistorien som Sverige inte lyckades komma till final i Eurovision. Svenskarna är chockade och upprörda, men jag är grymt lättad.

Lyssna på låten nedan. Den framkallar ångest hos mig. När jag hör Anna Bergendahls darriga röst så vill jag bara leta reda på någon gammal, dammig rakblad och skära mina handledar, så jag kan få ångest för något annat istället. Seriöst. Låtar i Eurovision ska vara glada och trallvänliga, inte deprimerande. Hon ser ut och låter som ett offer när hon sjunger, tycker ni inte?

Nej, jag är skitlättad att vi lät de andra stackars själarna i Europa slippa Annas ångestfyllda låt.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0