födelsedagen

Igår som många av er vet (hoppas jag?) fyllde jag äntligen tjugo år! Mina systrar hade ordnat en överraskning för mig.

Vi skulle åka någonstans runt tio-tiden, men innan dess så tvingade Aisha mig att stå utanför huset helt själv eftersom hon var rädd att folk skulle förstöra för mig. Så jag fick stå där i ungefär en halvtimme tills vi kom iväg.

Vi åkte i cirka en halvtimme, och sedan satte hon ögonbindel på mig. En timme senare så fick jag ta av mig ögonbindeln, och vi befann oss på världens roligaste nöjesfält, Kings Dominion.

Vi hade riktigt kul hela dagen, men det enda som var skitjobbigt var den stekande värmen. Igår var det 35 grader varmt här och jag svettades som en flåsande gris.






Det här är världens bästa bergochdalbana. Det är den nyaste på Kings Dominion och definitivt den läskigaste. Man åker i sådan fart att man knappt hinner andas, rakt upp, och sedan, rakt ner, nästan så att man faller. Den är skitrolig och vi har bestämt att vi ska lura med morbror dit nästa gång vi kommer hit. Det ska faktiskt vara det allra första han får åka, så attt han inte hinner fega ur om han får börja med något annat innan.


syrran & brorsan som spänner fast sig på Intimidator


och såhär ser det ut




Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0