jag har slutat locka hit folk genom att kommentera deras usla bloggar..

Nej, det är inte för att jag har tillräckligt med läsare, nej det är inte för att jag inte orkar, och JA

Det är för att ingen någonsin bryr sig om att läsa inläggen, utan de bara svarar på någon kommentar jag lämnade för en månad sen om att tröjan de hade köpt var fin genom ett "Ja! Tycker jag med :)". Detta leder till att jag inte minns vad jag hade skrivit hos personen som gjorde att hon höll med mig, så jag går in i bloggen, läser varenda inlägg flera veckors bak, och hittar ett där jag skrev att tröjan på bilden var fin...

Och då blir jag SKITFÖRBANNAD.

För att den dumma jävla läsaren tog min tid genom att få mig att tro att det var något intressant vi diskuterade så pass att jag letade i ungefär en timme efter kommentaren jag skrev.

Så därför har jag slutat att kommentera hos folk bara för att locka hit dem.

Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic

Äow, hoppas det inte gäller mig (A) Läste din recension om avatar, kanske värd att kolla på. Har du kollat på snabba cash...? Om inte har jag ett och annat att berätta om...haha

2010-02-10 @ 18:43:01
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: clara

hahaha då ska du testa spinning, det blir typ en pool på golvet! :P

2010-02-11 @ 14:24:51
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: kebabbzziiic 424

Haha en halvliter är väl 2 colaburkar...Knappt det hehe.

Jo får väl dra och kolla på den när det är lov nästa vecka, litar på dig nu :P



Jag säger såhär, alla som läst snabba cash borde se filmen. Men den är inte värd din gratisbiljett, den känns lite som bortkastade pengar. Man måste absolut se den om man läst boken, men ladda hellre ner den. Vill inte spoila nu, men jämför du filmen med boken lär du bli besviken. Om inte, kommer du konstatera precis som jag att det är en grym rulle (för att vara svensk!) men att den inte har ngt med boken att göra :P

2010-02-11 @ 18:19:46
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0