hur ofta är semmeldagen egentligen?

Ja, det här frågar jag eftersom min lillebror har käkat semlor i flera veckor i rad. Idag så hörde jag honom säga att det var semmeldagen (som att det inte har varit det hur länge som helst för honom) och att han måste fira med lite extra semlor.

Sedan ser jag bilder på en massa semlor på blogg.se´s startsida. Jag antar att idag är the real deal.

Semlor är inte ens goda. Bara tjocka brödskivor med en massa massa grädde. Fattar inte varför man skulle vilja tillägna dem en hel dag.




Kommentarer
Postat av: kebbabbzziiic 424

Haha, läst boken över 30 gånger, kan allt utantill i princip...Tror att den faktorn sabbade allt när jag såg filmen, haha. Störde mig på att dom ändrat på karaktärerna så mkt, Sophie var ingen toffla, tvärtom JW var. Jorge skulle aldrig fucka ur på sin syrra sådär. Och Mrado skulle aldrig göra behandla sin dotter dåligt...



Och ja, JW var helt ok :)

Ska se farsan idag :P

2010-02-17 @ 10:33:52
Postat av: Kebabbzziiic 424

Undrar också när semmeldagen är...Dom har sålt semlor sen i januari typ. Har för mig att det är nångång i februari...sjukt. Hatar mandelmassan, men "locket" och grädden är gott :D

2010-02-17 @ 10:36:20

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0