digital turist

Var på en kulturkonferens idag som heter Digital Turist, och där fick jag och Soraia stå i bloggstationer som besöktes av massvis med politiker och andra människor som ställde frågor och undrade över bloggvärlden. Jag visade mina dagens outfit, och först så var alla tysta, innan jag påpekade att det bara var på skoj och att jag inte brukar gå runt med pizzakartonger på huvudet...

Det var i alla fall skitkul, speciellt eftersom jag faktiskt blev mindre fördomsfull mot vuxna. Man tror att de är helt humorlösa men det stämmer inte. Jag visade Kissies blogg för en kvinna, och klickade på kommentarerna till en bild hon lagt upp på sina nya bröst. Där hade någon skrivit;

"Din ena tutte är större än ditt huvud".

Kvinnan bredvid mig började garva så hårt att hon knappt kunde andas och drog till sig en massa blickar. Hehe. Men det smittade av sig, jag började också skratta.

Tog tyvärr inga bilder, men tror att min lärare gjorde det och lägger upp på skolsidan. Om bilden på mig blev bra så får ni se den här, om inte så ja...


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0