otur på högsta nivå

Det var planerat att min systers klass skulle på sin Romresa imorgon, och eftersom 80% av våra lärare också är deras lärare som följer med på resan, så innebar det att vi skulle ha ledigt hela nästa vecka.

Men på grund av det här förbannade vulkanutbrottet så åker de förmodligen inte = lektioner nästa vecka. Jag känner mig väldigt irriterad. Av alla dagar, alla veckor, alla år, så valde vulkanjäveln att stiga upp just den här veckan. Egentligen borde jag känna mig smickrad över att den väntat så länge på det perfekta tillfället att förstöra för mig, men tyvärr är jag inte på ett åh-vad-viktig-jag-är humör just nu.


Kommentarer
Postat av: ana

neej fan helvete, då e vi ej lediga nästa vecka:/ beklagar för dig oxo atshoo:P

2010-04-19 @ 01:27:49
Postat av: Gäst hos Gester i Brasilien

haha, sarkastiskt hoppas jag? Tänk på alla som ätr ute i världen och inte kan komma hem, samt tvingas ta banklån för att betala dyra hotellräkningar. I-landsproblem är dock roliga att uttrycka sig om :)

2010-04-22 @ 14:41:23
URL: http://hosgester.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0