jag är helt mållös







HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Finns det någon som helt objektivt, oberoende av sina känslor för det där mongot, kan säga att det verkar vara en bra film?

Jag har inte sett något b-igare på länge. Jag skäms när jag ser trailern. Jag skäms för att den är så dålig. Så pinsam. Kunde hon inte ha stannat i vattnet och dött så de slapp göra fler plågsamt dåliga uppföljare?

Det kanske bara är fel på regissörerna, för jag tror helt ärligt att Twilightfilmerna skulle kunna vara mycket bättre än de redan är, om man bara utnyttjade budgeten på rätt sätt och sparkade manusförfattarna.

Ibland önskar jag att jag också tyckte det där fula mongot var snygg, för då skulle jag ha så mycket att prata med mina vänner om, vi skulle dela bilder och skvaller, hata alla andra tjejer som också gillar honom, planera vår resa till hans hemstad och så vidare. Livet skulle vara så mycket roligare om jag också dog för hans mjälliga hår och tyckte hans orangutangliknande ansikte var det finaste i världen.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0