bi-kris

Skulle träffa Hafsa idag och stod och väntade på henne nere vid porten när jag hörde ett skrik. Några sekunder senare ser jag Hafsa som hänger utanför sitt fönster och vrålar att något har hänt, jag måste komma dit NU!

Jag tar mig till lägenheten och där står Hafsa i hallen, helt skakis och berättar att en bi har invaderat hennes rum. Hon var helt skräckslagen och kunde inte gå in för att hämta sina saker.

Det här har hänt flera gånger förr, senaste var när hon var typ en halvtimme försenad för att det var en "humlekris" på gång.

Asså....



Kommentarer
Postat av: Hafsa

Hahahahaha Venus!!! :D

2009-09-05 @ 00:11:10

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0