personligt meddelande

Jag kommer alltid ihåg nästan alla detaljer som har med bilderna i min kamera att göra. Vad de föreställer, när de togs, av vem de togs, VARFÖR de togs av någon annan än mig osv.

 

Jag hittade den här bilden och har inget som helst minne av vem som håller i min kamera! Det var dagen då Milkshake hade sitt utspring och jag köpte några futtiga blommor på vägen (som hon senare säkert kastade) och bad personen mitt emot mig att ta bild. Men vem var det?! Är det någon som känner sig träffad? Kommer ligga uppe och tänka på det här hela natten så jag måste få svar så snabbt som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Neydi

jag tror det va Sagal :)!

2009-10-19 @ 00:04:25
Postat av: venus

JUST DET! det var med henne jag åkte till mulkis utspring! tack neydi ;) och se till att kommentera oftare !:D

2009-10-20 @ 17:02:19
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0