konstig upplevelse

Idag på tåget så satt jag och skrev ett sms. Jag såg i ögonvrån att tjejen bredvid vände huvudet mot mig, och jag väntade tills hon skulle vända sig bort igen för det var ju rätt obehagligt att ha någon stirrande på en från sidan. Sedan märker jag att henne ansikte kommer närmare, och närmare, och närmare, och till slut så är hon lutad ÖVER min mobil för att kolla vad jag skriver!

Det var helt absurt, jag kollade på henne för att liksom visa att hon inte var särskilt diskret. Istället för att i vanlig svennestil hastigt kolla bort så ser hon på mig, och fortsätter sen att glo på min mobil..

Jag har ingen aning om vad hon tänkte, men snacka om att någon måste tala om för henne att så gör man inte, nästa person kommer inte alls att vara lika snäll som jag utan reagera med en fet höger. Rätt åt henne säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: kebbabbzziiic 424

Varför sa du inte va fan sysslar du med eller åtminstone hallå?! hahaha :)

2009-10-20 @ 18:21:23
Postat av: soraia

Omg, wierdo!!

2009-10-20 @ 19:16:51
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: venus

kebab! det var hundra år sen man såg dig haha. kul att du e tillbaka! angående tjejen så hann jag inte riktigt reagera, jag blev lite caught off guard, sen klev hon av vid nästa station :P

2009-10-20 @ 21:11:22
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0