fått den tillbaka!

Det var en skitschyst man och hans fru som hade hittat min mobil inne i H&M och ringt hem till mig medan jag var inne i duschen. Mina syskon började banka på dörren och skrek att jag skulle skynda till Kista galleria där mannen väntade. Jag hoppade ut ur duschen och när jag torkade benen som dröp av vatten blev syskonen skitarga och skrek att jag inte förtjänade mobilen, hur kunde jag tänka på att torka benen när min älskade mobil var on its own?

Nåja, en kvart senare var jag i Kista och helt överlycklig.

TACK att det finns hederliga människor där ute! Och tack gode gud att det inte var någon liten unge som hade hittat den, hejdå mobil och hej lite extra fickpengar hade det varit då.


Kommentarer
Postat av: hibo

Va bra, alltså att tappa en mobil i kista e like "hejdå mobilen" för det är inte ofta man ser folk som lämnar tillbaka den

2009-10-06 @ 07:41:17
URL: http://daqueenzs.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0