när våra räddare i nöden sviker oss




Jag skämdes för mitt tidigare inlägg när jag läste det här. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker mig hur frustrerade och totalt förtvivlade barnets föräldrar måste vara. Vad är det för en inkompetent läkare som skickar hem ett barn som visar alla symptom på svininfluensa, hade en muskelsjukdom samt inte ätit på nästan en hel vecka? Läkare är den yrkesgrupp vi litar allra mest på, deras jobb är ju att rädda våra liv.

Jag blir så ledsen när jag läser om hur pappan gjorde som läkaren sa, trots att han var skeptisk. Men vem var han att ifrågasätta en legitimerad läkare? Tre dagar senare så dör hans son. Det är helt fruktansvärt hemskt, jag lider verkligen med föräldrna.




Kommentarer
Postat av: soraia

Gud vad hemskt!!

2009-11-02 @ 21:12:07
Postat av: Ayaan Barre

herregud vad hemskt

2009-11-02 @ 23:33:56
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0