mellanmjölkssverige ryggar tillbaka

Nu har jag äntligen sett några av de här klippen med Icas praktikant, Jerry, som har Downs Syndrom. Jag trodde jag hade klickat på fel sak för jag fattade inte vad det egentligen är som är stötande? Som alla är så upprörda över?

Det är så typiskt Sverige, att gnälla och uppröras för små saker. En utvecklingsstörd är med i Icas reklam! Lindex har skaffat en ny kollektion i bara small och medium! Bububuhuhuu!

Jag fattar på fullt allvar inte hur man orkar lägga ner så jävla mycket energi på helt meningslösa saker...om inte Lindex kläder passar dig så får du väl gå och handla i en butik där man säljer större kläder eller gå ner i vikt. Och jag tycker Jerry är hur jävla klockren och rolig som helst. Vad är problemet? Det finns inget, det är bara folk utan liv som gillar att blåsa upp smulor..



Kommentarer
Postat av: ana

mm du har rätt dear. fattar inte heller vf d blev så jävla mkt snack

2009-11-22 @ 01:59:25

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0