kall vinter

Idag började det snöa vilket betyder stelfrusna öron och förkylning. Det finns absolut inget positivt med snö, absolut ingenting, förutom när det är slut på skiten. Och ibland pulkaåkning, men våra pulkor har försvunnit så i år får jag använda en sopsäck istället.

Skoldagen var skitlång men väldigt kul, jag fick äntligen byta kurs efter flera mardrömsnätter om japanska bokstäver som jagar mig. Vi drog till donken efter skolan och jag betalade femtio spänn för två klunkar fanta och en liten fiskbit. Nu ska jag plugga och sedan tigga till mig lite godis i världens största paket som syrran har tjatat till sig från USA.



borde ha köpt det här istället, samma pris men godare och mer mättande!




Kommentarer
Postat av: Dastan

haha de ju min glass ifrån kista när vi var där för år och dagar sen? eller :P?

2009-11-04 @ 23:17:06
Postat av: venus

haha jag köpte egen för typ en vecka sen haha fett god den är!

2009-11-05 @ 12:06:54

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0