jag har snorat och nyst hela dagen

0-480e59b3c4d08cafd3ffdf833ecaa0a4.png

Kolla varifrån!

jag har snorat och nyst hela dagen och det slog mig inte förrän nyss att jag håller på att bli sjuk. IGEN!!! Jag var ju sjuk senast för typ en månad sen? Nej, tyvärr din dumma dumma fittförkylning så passar det inte just nu, så jag tänker ta två tabletter för att få stopp på löjligheterna. Eller tre för säkerhets skull! Det finns få saker värre än en jävla skitförkylning som bara ska vandra in i ens liv och göra en sängliggande när man minst behöver det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah fota affischen du fick :P

2009-11-10 @ 22:11:21

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0