irritationsmoment på bio

1. Par som kysser varandra mitt under filmen och SKYMMER SIKTEN MED DERAS RÖRLIGA HUVUDEN! När ska folk fatta att man inte hånglar på bio, det finns toaletter, parker, bänkar, skogar, HEM, ja allt möjligt för sådant, måste man störa sina medmänniskor med en massa smaskande mitt under en bra film??

2. Folk som gallskriker
hela tiden! Shit, är man så lättskrämd borde man kanske se lite mindre psykiskt påfrestande filmer...

3. Folk som tar ens platser och sen blir förvånade när de riktiga ägarna dyker upp, och försöker förhandla sig till att få sitta kvar! Eh nej tack, jag betalade inte tio spänn för reservation för att kunna ge bort min plats till någon främling!

4. Folk som pressar på ens stol. Nästan lika irriterande som människor som fäller ut sina säten på flygplanet!

5. Folk som avslöjar för sina vänner vad som kommer att hända så att man hör. Hallå, jag sitter precis bredvid och om jag ville veta vad som händer i slutet så hade jag googlat det istället för att betala 100 spänn!



Kommentarer
Postat av: Cathrin

Men shit, har aldrig vart med om folk som förhandlat om platserna :S Visst att man sätter sig någon annanstans men man fattar väl att man kan behöva flytta sig isf :P

2009-12-02 @ 23:00:43
URL: http://gemignamnet.blogg.se/
Postat av: Sara

Men snääälla kvinna, det hör till. :) Annars kan man väl sitta hemma och kolla ensam på en film ifall man inte vill bli störd. :P

2010-01-04 @ 22:19:06
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: bennifer

HHAHA knr igen mig när de gäller att ta någon annans plats :d hahaha din blogg är thuuug :D

2010-01-24 @ 19:03:39
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: bennifer

HHAHA knr igen mig när de gäller att ta någon annans plats :d hahaha din blogg är thuuug :D

2010-01-24 @ 19:04:11
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0