skönhetsfixering



Idag käkade jag bröd som hade gått ut. Men den har bara varit ute i en dag, så det är ju inget farligt? Jag kommer väl inte bli magsjuk eller någonting sånt? För det står ju att det är "BÄST före", inte "OÄTLIG efter". Så det är bara att de rekommenderar att man käkar det innan första maj, jag måste ju inte göra som de vill, jag är en tänkande individ som gör så som jag känner för. Om jag vill äta bröd som är "ute", så gör jag det.

Räcker det förresten inte med att man absolut inte kan använda kläder och skor som är "ute", nu gäller det tydligen mat också. Vart är egentligen skönhetsfixeringen på väg?

Brödet smakade gott så jag åt det. Precis som jag läser böcker jag tycker är bra, inte för att de är inne!

Oj, nu känns det lite konstigt i magen.


Kommentarer
Postat av: soraia

hahahaha, hoppas det går bra nu :P



fyfan jag vet med somalier, de är alltid sena.. men man förväntar inte det sig från sin pappa liksom :P



som på bröllop du vet, om man säger kom nio på inbjudan så kommer de vid ett. Fint folk kommer sent! haha not

2009-05-02 @ 23:34:00
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: kebbabbzziiic 424

Haha hans jobb såklart ;D OOOH IT FEELS SO GOOD ATT VI VANN :D:D

2009-05-03 @ 09:04:04
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0