så jävla irriterande

Vet ni hur skitirriterande det är när någon annan har fyllt i korsorden man själv ville fylla i? Och det som är ännu värre är när de har fyllt i fel ord. Med bläckpenna. AAAHHH!! Det bara kokar inom mig då. SKA NI FÖRSTÖRA FÖR MIG SÅ GÖR DET ÅTMINSTONE ORDENTLIGT!, har jag lust att vråla till ingen då. När jag känner mig osäker skriver jag med blyerts. När jag sedan är 100% säker suddar jag bort och fyller i med bläck istället. Det har aldrig blivit fel då. Varför kan inte alla göra samma sak?

Okej. Den egentliga frågan här är nog varför jag löser korsord över huvud taget. Som en jävla tant på ålderdomshem så sitter jag där och löser några fucking korsord. Pappa har till och med köpt en korsordstidning till mig, men den har jag inte använt. Det finns faktiskt en gräns för hur jävla mobbad man får bli.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0