tjena

I fredags var jag på Milkshakes skiva, och precis som jag misstänkte att hon skulle göra så köpte hon inte klänningen jag tipsade om utan en annan. Måste erkänna att den var rätt snygg, men den jag valde åt henne var såklart snyggare.

Var där i typ en halvtimme, sedan drog jag till Rowsie och AnnaMaria och såg på film. Somnade i soffan och vaknade halv tre av att pappa ringde och undrade om jag var på väg hem. Jag var skitskraj för att bli överfallen så jag lånade Rowsies mjukisbyxor för att se mindre utmanande ut. Åkte sen med Anna och hennes kompis Leo och var hemma två timmar senare. Pappa var jätteorolig och mötte mig vid stationen, trots att jag sa att det var lugnt, jag hade ju min spray med mig. Nåja.



Anna och jag innan mitt hår förstördes av regnet





Milkshake och jag efter mitt hår förstördes av regnet

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0