confession

Fötter är det äckligaste jag vet. Jag hatar mina egna men jag hatar andras ännu mer. Varje gång jag ser blottade fötter får jag lust att hämta en yxa och hugga av dem. Fyfan för fötter, speciellt fula sådana!


Nu får jag dåligt samvete. Här sitter jag och skriker om hur mycket jag avskyr fötter när det finns människor som inte ens kan gå för att de saknar fötter. Jag uppskattar att jag är frisk och har en fungerande kropp. Det är klart att jag inte hatar fötter på riktigt, jag bara..tycker de är fula. Men jag är glad att jag har dem. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: soraia

hahahaha på tal om fötter, din bild på dina fötter dödar mig iaf.

Den där blåsan är sjukt sexig ;)

2009-05-21 @ 11:39:56
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0