slumdog

Kära läsare! Har verkligen försummat min blogg de här senaste dagarna. Allt har varit så dramatiskt, en massa bråk och tjafs och skit. Plötsligt så är 14 års vänskap borta på grund av tre tior. Inte mig emot, om tre tior värderas högre än jag gör så kan det väl ändå kvitta.

Såg i alla fall Slumdog Millionaire med Rosalinn, Anna-Maria och hennes vänner i Vällingby. Skitschysta tjejer. Min filmupplevelse förstördes en del av allt det här tjafset som kom vid fel tillfälle, men skitsamma. Jag skriver recensionen så snabbt jag pallar.


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad jobbigt att du förlorat en vän.. Hoppas det är något som kanske kan lösa sig?

2009-03-08 @ 18:44:09
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0