snälla snälla försvinn någonstans

Jag sa att jag inte tänkte se melodifestivalen, och jag höll mitt löfte. Jag såg inte hela..bara slutet.

Angående snälla låten...

Jag vet inte om jag bara är känslokall, men jag skrattar mig halvt fördärvad när jag hör den. Det låter som att hon har rökt på 48 timmar i sträck, och satt något i halsen innan hon ställde sig på scen. Det är så pinsamt, det är inget vackert med låten, det är en text som skulle ha kunnat komma ifrån en trettonåring. Hennes kroppsrörelser och viftande med armar borde inte ens kommenteras. Det ser verkligen ut som att kvinnan har körts direkt från psyket och kastats på scen.

Jag vägrar tro att svenska folket lägger ner sina pengar på sånt här skräp, det måste ha fifflats med telefonrösterna, det finns ingen annan förklaring. Möjligtvis att man tycker synd om henne...

Fan vad Sverige skulle ha grillats levande om vi hade skickat det här skräpet att representera oss. Jag skulle aldrig mer vilja associeras med Sverige.
"Oh, you´re from Sweden who sent that sucky song?"
"No! Not Sweden, Switzerland..."


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Varför tittar du ens på det om du inte gillar det? ;) haha. Själv spenderade jag kvällen på konsert, lite hårdare saker =)



Kimmel och Damon är nära vänner =) Och jag har redan sett youtube klippet på din dans, hur säger jag inte ;)

2009-03-15 @ 09:29:36
URL: http://jonasperre.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0