hemlighetsfulla människor

Idag har jag fått reda på fantastiska nyheter. En knut i magen har släppts. Det är ingen idé att tala om för er vad det är, för nu har ni byggt upp era förväntningar och tror att det är en jättestor sak eftersom jag aldrig skriver sådana här inlägg där jag bara måste skryta om att jag är glad. Jag blir alltid irriterad på folk som säger A men inte B, men idag är jag en av dem.

"Lyssna på mig, han är verkligen jätteknäpp, om ni bara visste hälften av vad han gjort...fast tyvärr kan jag inte avslöja något, det skulle vara ett svek mot honom", sa min kompis häromdagen. Hm. Det vore en annan grej om någon av oss envisades med att hon skulle berätta, men nu pockade hon på vår uppmärksamhet genom att be oss att lyssna och sen säga att vi ändå inte kommer att få veta något.

 Sådana människor vill man hänga upp och ner över ett badkar och piska dem blodiga, precis som de gör i Hostel-filmen, sen skrika att de gärna skulle svika sin kompis nu, eller hur? Eller är det fortfarande "kan inte avslöja något" som gäller? När de sen bönat och bett och skvallrat om hemligheten, så dödar man dem ändå. Bara för att lära dem en läxa.

Kommentarer
Postat av: Moa

venus goes mad and crazy

2009-03-24 @ 17:28:55
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Anonym

mår du bra egentligen ?

2009-03-24 @ 18:07:58
Postat av: Cathrin

Men det är sant! Fyfan vad det är jobbigt med folk som verkligen vill att man ska fråga vad de snackar om. Gör som mitt sätt och säg till folk att fråga vad det är, funkar alltid ;)

Nej men seriöst antingen så avslöjar man inte allt för att man inte vill utan bara måste säga av sig lite eller så berättar man allt på direkten. Finns ingen som orkar sitta och låtsas vara intresserad när personen försöker göra sig märkvärdig. typ

2009-03-25 @ 22:10:53
URL: http://gemignamnet.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0