vill man vara fin får man lida pin

Att sköta om naglarna är verkligen ett heltidsjobb. Man måste klippa, fila, lacka, torka, smörja in nagelband och blablabla.

Förr när jag bet på naglarna så var livet mycket enklare. Jag behövde inte klippa, för det gjorde ju mina tänder. Jag behövde aldrig använda nagellack, för det använder jag bara för att dölja äckliga, långa naglar och det hade jag ju uppenbarligen inte när jag bet på dem.

Nu är det svårt. Det tar lacket femhundra år att torka, och det håller inte ens i mer än två dagar innan det blir rispor och skit. Jag orkar inte längre. Det kliar i munnen efter att få stoppa in naglarna och göra slut på eländet. För jag har det också svårt att smsa och leva mitt vanliga liv med dessa jävla klor. Så här långa naglar har jag nog aldrig haft förr.


Kommentarer
Postat av: aISHA

omg ja har bara varit borta i en veckA...NAR fick du de dar fina naglarna?? DAMN GIRL!

2009-06-21 @ 06:37:11

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0