tandläkarskräck

Jag har aldrig förstått det där med att ha "tandläkarskräck". Det är det löjligaste jag vet. Okej, det är grymt obehagligt att bli borrad i munnen eller över huvud taget ha någon där som pillar och drar och blablabla. Men det är bara det. Obehagligt. Man får ju bedövning så vad sitter man och klagar för? Jag tycker det är obehagligt att bli nypt, men inte fan har jag "nypskräck".

Det måste vara jobbigt att vara tandläkare eller tandhygienist. Där sitter de och försöker se till att våra tänder inte svartnar eller ramlar av, och vad är det folk reagerar med istället för tacksamhet? Skräck.

Kommentarer
Postat av: Hani

hahha kan inte hålla med mer

2009-06-07 @ 00:05:53
Postat av: A-I-S-H-A....the one you love to love!!!

så jävla sant! man måste tänka på alla som inte har tillgång till tandläkaren..jävla snåla människor säger jag bara!!

2009-06-07 @ 00:15:49
Postat av: Julia

Håller inte med, har haft sjuka tanläkare som ljugit om ganska allvarliga saker, dragit ut fel tander m.m. sen dess har jag lite skräck

2009-06-07 @ 23:08:34
Postat av: venus

julia; med tanke på de inkompetenta tandläkare du har råkat ut för så förstår jag din skräck. att dra ut fel tand?? herregud, helt knas ju

2009-06-08 @ 00:27:51

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0