syrran åker bort

Imorgon åker syrran till USA och det känns riktigt sorgligt. Jag kommer inte se henne på tre månader!  Sa ju att en somaliesemester aldrig varade mindre än två månader..

Jag har försökt övertyga syrran om att hon inte behöver sitt lakan eller tio par sovkläder. Hon kommer behöva den där extra platsen när hon har shoppat upp hela USA, såvida hon inte vill tvingas kasta bort sina nya kläder där i flygplatsen när väskan blir för tung.

Det finns ingen person som förtjänar den här resan mer än syrran, hon har sparat pengar sen förra året enbart med hjälp av sitt studiebidrag. Jag beundrar henne som fan, sån beslutsamhet är det långt ifrån alla som har!


Kommentarer
Postat av: aisha

hayee fejnus! jag ska sticka snart och du sover men ha dt bra! thank you och om ngt händer så får du alla mina kläder och ge said den där fotoramen.. ;) höhöhöhehehhehhahahha men lycka till i sverige o jag ringer er eller skirver i min (B) när ja landat o skit! ha dt bravo ma navo gadavo hejdå!! ;O



you never know what you have until it's GONE! haha syftar på mig själv...hehehhehehehe:P inte gone as in död men "reser bort" HHAHAHAHAHHAHAHA

2009-06-11 @ 08:20:35
Postat av: Fardowsa

Noooo, jag kommer sa´kna diig Aisha <3 :(

Men Venus, du har ju alltid mig ;) vi får väl ruttna i biosalongen den här sommaren... :D

2009-06-11 @ 10:56:19
URL: http://applepiie.blogg.se/
Postat av: soraia

Ååååh vill också åka! Är sjukt avundsjuk nu :D



Oh värst vad beslutsam hon var! Mitt bidrag skulle gå åt kläder och typ chips

2009-06-11 @ 11:37:10
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Lisa

ska hon åka själv? och bara på semester eller?:)

2009-06-11 @ 11:53:24
Postat av: venus

lisa; ja på båda :)

2009-06-11 @ 22:07:44

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0