ett år närmare döden

Imorgon fyller jag år. Det är bara nitton, ingenting speciellt, jag kommer ju inte göra något då som jag inte kan göra nu liksom. Tjugo däremot, det är någonting speciellt.

I alla fall. Jag har bjudit hit några kompisar och vad som var tänkt att firas med billig glasstårta från ICA  och lite importcola har eskalerat till något mycket större. Sju eller åtta personer har jag bjudit hit och det är ju nästan en fest. Då funkar inte glasstårta för tjugo spänn, jag måste hosta fram något tjusigare. Men vad?? Ingenting som får kosta mer än 29:90 och ska räcka till allihopa.

Any ideas??

Kommentarer
Postat av: Nora

Grattis i förskott!!

2009-06-18 @ 15:34:00
Postat av: Aisha

OMG DEN ULTIMATA BITCHEN FYLLER AR!! YEEEEEY!!

2009-06-18 @ 17:46:47
Postat av: timis

två kanellängder!, men det kanske inte är så "födelsedag" plus att det kommer kosta dig 40 kr:P.

2009-06-18 @ 19:46:06
Postat av: timis

två kanellängder!, men det kanske inte är så "födelsedag" plus att det kommer kosta dig 40 kr:P.

2009-06-18 @ 19:47:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0