kryssningen

Kom tillbaka hem från kryssningen för några timmar sen och är helt jävla dödstrött. Sov ungefär två timmar inatt, och det var så mörkt i vår hytt att jag inbillade mig att jag såg en massa skuggor av män som gick omkring och bara väntade på att kidnappa oss.

Silja Line Galaxy är verkligen hur lyxig som helst, det är svårt att tro att man befinner sig på ett skepp. Om någon täckte för fönstren och sa till mig att det här är Grand Hotell eller vad nu Sveriges snobbigaste hotell heter, så hade jag lätt gått på det.

Maten var dessvärre ett jävla rån. 100 spänn för lite köttbullar och mjölig potatismos. 100 SPÄNN! OCH PÅFYLLNING INGICK INTE!!!!!!!!!!

Förutom det och några missöden med vår hytt så hade vi det jättekul! Mina ögon är helt grusiga nu så jag ska bara publicera det här inlägget och kasta mig på sängen och somna.

Ps. Om du som är med på någon av dessa bilder är missnöjd och vill bli raderad, skicka sms så antingen försvinner bilden eller så täcker vi för ditt ansikte med en smileygubbe. GOD NATT!




mina kläder! första gången jag bar en långklänning, måste säga att det var skitnajs, kände mig hur kvinnlig som helst!



muna



skeppet!





skitsnygga lyxtrappor!



anna maria laddade inför nästa svältperiod



"ta en ny bild, mina naglar måste få komma med!!"





vår hytt





















Kommentarer
Postat av: Aisha

OMG FEJNUS! DEN DÄR KLÄNNINGEN + LEGGINS + SKORNA + ALLT ÄR SKITSNYGGT! vaaaaad HAR HÄNT MEDAN JAG VARIT BORTA HUH!!! OMG OMG OMG!:p HEHEH jag diggar munas outfit också hihih.. fina bilder och dt verkar som om ni hade dt roligt yeeeey!!!

2009-07-15 @ 21:29:31
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiit snyyg klänning och skorna är perfekt va fiin du blev mashallah

2009-07-16 @ 18:57:12
Postat av: hibo

Venus klänningen var ursnygg, your whole outfit was!!, måste se denna stil oftare ;)

2009-07-17 @ 20:24:29
URL: http://daqueenzs.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Katten

Snygg outfit:) .. jag hörde att man måste vara 20år för att åka kryssning :O?

2009-07-19 @ 17:13:15
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0