tough life

Jag kanske inte har berättat att min släkting i USA ska gifta sig och har skjutit upp bröllopet för min skull. Så jag är praktiskt taget tvungen att åka i sommar. Nu måste jag bara hitta ett fucking jobb så jag kan tjäna lite cash. Det är tillräckligt svårt att hitta jobb, men heter man Mohamed i efternamn så är det ju nästan omöjligt. Jag antar att folk tror att jag är en självmordsbombare eller något. Fan. Jag kanske borde byta efternamn till typ Karlsson. Venus Karlsson. Eller varför inte Andersson, det är ju svennigare. "Hej! Jag heter Venus Andersson!". Nej, det låter ju skitstört. En somalie som heter Venus Andersson. Det enda som är fulare är iranier med för mycket smink.

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha XD Du är rolig du :P

2009-01-17 @ 13:21:28
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: Anne

neeej, råkade skriva fel bloggadresss i kommentaren ovan! :O

2009-01-17 @ 13:22:13
URL: http://chezanne.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0