the worrying kind

 Vi fick tillbaka våra essäer (=uppsats) och jag fick VG. Man skulle fördjupa sig i en karaktär i den pjäs man läst och jag analyserade Hamletjäveln och skrev en massa skit om hur Hamlet är en av världens bästa pjäser och blabla, fastän jag inte tycker det. Halvvägs in i pjäsen tröttnade jag som fan på hans gnäll och gråt, tack gode gud att han dog i slutet.

Imorgon får vi förresten veta vad vi fick på våra filmanalyser. Jag är hur nervös som helst, min analys om The Dark Knight var inte perfekt men den var väldigt bra. Hade jag varit läraren så hade jag gett den mvg och visat den till resten av klassen, som ett exempel på en riktigt bra analys. Men det är bara vad jag skulle ha gjort, det är inte säkert att min lärare är lika klarsynt som jag.

Kommentarer
Postat av: soraia

SA JU att du inte borde oroa dig, du är ju ett geni när det gäller filmanalyser.. Med risk för att mina ord ska stiga dig åt huvudet nu :P



GRATTIS FÖR MVGt!!!! :DDD

2009-01-15 @ 12:48:20
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0