sovmorgon is da shit

Imorgon börjar jag klockan elva och det är så fantastiskt skönt. Så jag måste utnyttja det ordentligt. Jag tänker se på en film nu men jag vet inte vilken. Vanilla sky med Tom Cruise, kanske. Jag ska förresten byta vardagsjuridik mot rättskunskap. Kursen verkade helt okej men läraren var allt annat än okej. Helt jävla flummig och ägnade halva lektionen åt att para ihop folk som inte känner varandra för att "lära känna varandra". Seriöst. Det här är gymnasiet, inte femman. Redan då visste jag att jag var tvungen att försvinna därifrån. Jag ville inte gå en barnrumpakurs i ett halvår. Åh älskade filmkunskap, I miss you so much.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0