skolångest

Fan vad tiden går snabbt. Snart är det måndag och dags för skola igen. Vill inte vill inte vill inte. Jag har en hög med läxor som bara sitter och glor på mig. Får dåligt samvete varje gång jag passerar högen, men jag orkar inte göra dem. Vem bryr sig om kung Fredrik den femtonde? Vi borde lära oss viktigare saker. Typ fördjupa oss i Jokerns tankar. Varför är han som han är? Vad kan vi göra för att undvika att bli som honom? Och hur ska Batman kunna besegra honom? Sånt är nyttigt att diskutera.


Kommentarer
Postat av: milkshake

beslöt mig för att inte prata med dig istället... det är inte rättvist mot läsarna.. så du får straffet.. tack å hej!

2009-01-18 @ 18:44:33
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0