oh what a glorious day

Åh, vilken underbar dag. Jag fick mina tre efterlängtade ord på både min analys om TDK och hela filmkunskapskursen. M to the motherfucking VG. Sedan var jag hos tandläkaren och allt såg bra ut, det är fint väder och snart är det helg. Det enda som fattas är att skolan brinner ner, och min lycka blir total. Skojar bara, jag råkar faktiskt gilla skolan just den här minuten.

Jag upptäckte att ni får alldeles för lite bilder i bloggen. Varför, när jag har en fullt fungerande, söt liten kamera som bara ruttnar här hemma varje dag? Nej, från och med nu följer kameran med överallt.






Kommentarer
Postat av: COOLINGEN

Du e den bästa bloggaren i hela världen!!!!!!!! :)

2009-01-15 @ 23:44:21
Postat av: venus

jag vet ;) men tack ändå xD

2009-01-16 @ 15:50:51
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0