nya msn..

Jag har laddat ner "nya" MSN och är inte nöjd någonstans.



Senast aktivitet: Denise - Usch, skola imorgoooon...
Jaha? Varför skulle jag bry mig om vad någon Denise känner inför skolan? Varför finns obetydlig information som jag inte bryr mig ett skit om på min jävla msn? Det går inte att klicka ner den där fucking funktionen heller. Och hela MSN ser ut att varit designad av ett litet barn. Fånigheter, jag tänker ladda ner den gamla istället.

Och iställer för "online" har de bytt ut det till "tillgänglig". Herregud, låter som att man fnaskar eller något. Kom och ta mig, jag är tillgänglig, ihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!



Jag har haft mitt Harry Potter-namn i flera år. Retas inte..

Kommentarer
Postat av: Anne

Sv: Jag vet - Jacob är värsta onödig, men man borde ju åtminstone se till att ha en bra skådis :P



Haha, "tillgänglig" XD

2009-01-08 @ 08:59:02
URL: http://chezanne.blogg.se/
Postat av: Kajsa

MH, brottas också med nya msn, det där jävla aktivitetshelvetet kan ta sig. Man lär sig att ignorera det efter ett tag. Statusarna skulle de annars lätt kunna fixa. Vad hände med "strax tillbaka"? Hur som helst... eftersom jag är ett galet freak och måste ha det nyaste när det gäller program på datorn så vill jag inte ha någon äldre version, och på det hela taget funkar faktiskt den nyaste msn för mig. DIGGAR DITT MSN-NAMN FÖR ÖVRIGT, HP är in fact det bästa man kan läsa. Pft.

... OCH DET DÄR VAR ALLTSÅ MIN ANALYS, jag ska vara tyst nu.

2009-01-08 @ 17:27:28
Postat av: timis

haha samma här, är helt förvirrad!:P...

2009-01-09 @ 20:05:06
URL: http://chimisu.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0