jag slickar inte toaringar

Jag kom på att jag inte har gett några nyårslöften. Förr brukade jag alltid skriva en lista och lägga den under min kudde, men jag orkar inte längre. Det är onödigt, jag håller dem aldrig. Det enda löftet jag hållit är att sluta bita på naglarna. Jag höll det i prick ett år, sedan började jag igen. Läste någonstans att man får lika mycket bakterier av att bita på naglarna som av att slicka på en toaring. Bullshit, tänk om toaringen är full av kiss? Kan man då jämföra att slicka kiss med att bita på naglarna? Det är bara skräckpropaganda. Jag mår bra av att bita på naglarna så jag tänker fortsätta.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0