yrken jag har funderat på och varför de aldrig kommer bli mer än funderingar

Polis - För feg. Sedan är det ett stort jävla ansvar att bära ett vapen. Typ i filmen Crash. Killen lägger handen innanför jackan och polisen tror att det är ett vapen och skjuter honom. Sedan visade det sig att det var en Buddha-figur eller någonting sådant.
Dessutom måste man göra ett fystest, och min obefintliga kondition kan jämföras med en överviktig marsvins.

Konståkare - Hallå? Man måste ha åkt sen man var typ två år gammal. Lite för sent att börja nu liksom.

Författare - Jag skulle kunna bli en riktigt jävla helsikesduktig författare. Men eftersom jag aldrig klarat av att skriva färdigt en historia har jag gett upp.

Sångerska - I tvärtomvärlden skulle min röst förvandlas till värsta Mariah Carey-stämman. Men nu lever vi i verkligheten.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0