R-E-S-P-E-C-T, find out what it means to me

Det är aldrig någon idé att sova efter klockan tio, för jag vaknar ändå av en massa skrik och gap. Känns nästan som att bo på ett jävla dagis.

Jag hade låst rummet för att få lite lugn och ro, men först bankar pappa på dörren och ropar att det är dags att vakna, rummet måste städas. När jag har lyckats kasta ut honom och somna igen slår syrran upp dörren och vrålar om SL-kortet.

Aretha Franklin, kom och sjung lite om respekt för min retarded familj.

Kommentarer
Postat av: silly

kom till norrköipng hun & ja ska va din egna Miss Jay & lära dig :D!

2009-02-07 @ 14:20:47
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv: ja visst är hon, det var dessutom ett tag sen man såg hennes filmer känns det som.. tycker du haha, jag älskade den & så är han självklart hetast:)!

2009-02-07 @ 15:52:10
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0