onödig uppfinning



Den där saken ovan måste vara ett av de sämsta köpen jag någonsin gjort. Jag var nybliven fjortis och hade börjat intressera mig för utseendet. Eftersom mitt hår efter dusch kunde jämföras med en väldigt taggig buske, så bestämde jag mig för att inhandla en plattång.

Jag visste inte vad den där svarta saken egentligen var till för. Jag tyckte bara att den såg cool ut. Två borstar som jag trodde skulle göra underverk för mitt hår, och en vattenbehållare. "Den här ska jag ha!", sa jag och köpte den. Kommer inte riktigt ihåg vad den gick loss på, men ungefär tre hundra spänn.

Den så kallade "plattången" var helt värdelös. Den var för tung, blev aldrig tillräckligt varm, vattnet tog snabbt slut och de två borstarna man hade byggt innanför varandra trasslade sig in i mitt hår. Helt jävla värdelös. Jag slutade använda den men sa ingenting om mitt misslyckade köp. Jag visste att pappa aldrig skulle lita på mig med pengar om jag talade om det för honom, så jag höll tyst.

Vet ännu idag inte vad den är till för.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Aldrig ens sett något liknande! :O

2009-02-25 @ 08:04:02
URL: http://gemignamnet.blogg.se/
Postat av: Moa

Hehe bilden representerade min känsla som jag hade juts då efter min härliga kryssning :)



Ang den där grejen, alltså jag har ändå lite koll men vad fan är det där en ångplatsstång för afrohår eller vad? Men verkar ju rätt värdelös, sälj den till någon idiot på tradera typ :P

2009-02-25 @ 11:53:04
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0