min nya kärlek

Kärleken är svår. Den tär på känslor, kropp och plånbok. Man vet att den vederbörande inte är bra för en, men man är beroende. Det är som att peta på en sårskorpa. Man vet att man borde låta bli, för såret blir bara djupare och gör ondare, men det går inte. Vi fortsätter att plåga oss då och då, för att uppnå de få tillfällen då det är värt det.

Jag talar om Ben & Jerrys glass Half Baked. När Hafsa först presenterade oss för varandra så var jag inte imponerad. Men när den visade sina bästa sidor (Half Baked), blev jag kär. Pengarna rann bort som en flod, men jag brydde mig inte. Den ger mig fantastiska stunder, även om de inte varar så länge. När den kalla, söta och mjuka glassen möter mina läppar, är det bara vi som finns i världen. Jag och Half Baked. Ingen kan komma mellan oss, och även om de gör det, så vet jag att det alltid finns en andra gång, och att det då kommer att vara ännu bättre. Det är i de stunder som jag vet att det är värt det.


Kommentarer
Postat av: Hafsa

Visst är den så God Venus?!

Pengarna rinner i väg så sant det,

men det är värt det också.

För en sån himla GOD GLASS!

2009-02-04 @ 22:50:59
Postat av: Moa

Jag är också olyckligt kär i Half Baked :/

2009-02-06 @ 11:41:26
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: m

hahahaha

2009-02-06 @ 20:30:25
URL: http://newyorkborn.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket romantiskt och sensuellt förhållande ni verkar ha! AvUNdSjUk!

2009-02-08 @ 00:54:59

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0