fool me once shame on me, fool me..fourth?



Hur mycket jag än älskar BWO så måste jag medge att det är patetiskt att ställa upp i samma tävling inte en, inte två, inte tre, utan fyra gånger. Jag vet att om BWO vann någon gång, speciellt med temple of love år 2006 eller vad det var, så hade Sverige kommit långt. Men melodifestivalen är en hjärndöd tradition som bara skickar ut botoxdrottningar eller snubbar som sjunger om Las Vegas.

Fast BWO har mitt fulla stöd. Jag ska hålla tummarna och hoppas att många ringer, för min kärlek räcker inte så långt att jag tänker ringa och slösa värdefulla kronor som kan gå till Ben&Jerry-glassar istället.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0