mobbaravskum



Min första tanke när jag läste artikeln var att det verkade lite överdrivet att spärra in henne på ett hem på grund av lite hårda ord på Facebook.  När jag sedan fortsatte att läsa artikeln kände jag hur det verkligen BUBBLADE inom mig av ren och skär ilska.

Den här Keeley är tydligen en van mobbare, hon har attackerat den här stackars tjejen Emily och förföljt henne i massor av år. Nu har Keeley dömts i en domstol och ska in på ett hem för unga kriminella i tre månader.

Jag HOPPAS av hela mitt hjärta att hon blir så psykiskt nedbruten därinne att hon aldrig kommer kunna ta sig upp igen. Mobbare är samhällets största AVSKUM, med undantag av pedofiler och våldtäktsmän, och en mobbare förtjänar att ruttna i koncentrationsläger tills de blir hjärndöda. Det finns inget värre än människor som livnär sig på att göra livet piss för andra, och jag HOPPAS att det här mobboffret skaffar lite stake och sätter fittan på plats när hon får tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ramadan karim

btw fastar du?

2009-08-22 @ 20:21:03
Postat av: Yasmine

håller med dej venus

2009-08-22 @ 23:02:39
Postat av: venus

anonym: nej, jag fastar inte

2009-08-23 @ 02:39:38
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0