lång dag

Det har varit en skitlång idag idag, skola till halv fem (!), och sen gick jag till V-by Centrum med Anna-Maria för att köpa kalender. Nu ska jag käka lite pirog och dricka egenpressad citronsaft och kolla lite på Greys Anatomy innan jag sover..

Förresten, blev uppraggad av en skitvidrig somalie på bussen som ställde tusen frågor. Jag hittade på att jag var 22, gift och hade bott i Sverige i tio år. Jag ångrar att jag sa att jag var 22, för då blev han uppmuntrad och ba "ojdå, jag som trodde att du var för ung för att flirta med *blink blink*. Stod ut med honom i typ en kvart innan han vinkade (?) hejdå och steg av. Jag borde ha sagt att jag var elva eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA

2009-08-26 @ 21:42:03
Postat av: Ayaan Barre

usch! att de verkligen raggar en på en BUSS, PATETISKT i hög nivå

2009-08-27 @ 20:11:16
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0