världens bästa plan

Jag har köpt en riktigt god parfym för ett löjligt lågt pris. För att få lite statuspoäng har jag en plan. Jag ska såklart inte erkänna att det är en billig parfym från en billig affär, utan när jag tillfrågas vad det är för god doft jag har på mig så ska jag hitta på att det är från Guccis nya vårkollektion som kostar 1490kronor, och att det tyvärr bara finns ett begränsat antal, jag fick min hemskickad av självaste mannen som uppfann Gucci.

Snacka om ballt. Fatta hur poppis jag kommer att bli när jag har lurat i folk att jag känner Guccigubben!


Kommentarer
Postat av: Jonas

För det första, lär dig namnet på Guccimannen ;) och för det andra du kanske inte skulle gå ut med det i din blogg. Nu kommer jag inte tro på dig och istället tror jag du är sjukt fattig och vill inte träffa dig :O haha

2009-04-12 @ 13:14:00
URL: http://jonasperre.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0