vrålande hörselförstörare

Vissa människor vågar jag inte prata i headset med. Jag vill så gärna ha händerna fria så jag kan ägna min dyrbara tid åt att göra något vettigare än att bara prata i telefon. Som till exempel att lösa korsord eller skriva listor på vilka människor jag vill se bli dödade av Jigsaw, samtidigt som jag utbyter det senaste skvallret med kompisarna. Tyvärr går det inte att tala i headset med alla. Jag är rädd för sådana som kan tala med en i normal samtalston för att sen skrika i ens öra "NEEJ LIVERPOOL MISSADE FAAAAN", eller något annat värdelöst.

Om man håller telefonen mot örat så rycker man reflexmässigt bort den, men vad händer när personen bakom luren skriker allt vad den orkar och jag har hörlurarna stoppade i båda öronen? Man blir döv innan man hunnit rycka ut dem.

Jag orkar inte riskera något. Jag är redan halvdöv och nästan i behov av hörapparater liksom. Jag behöver inte någon skrikande dåre att förstöra resten av min hörsel fan.


Kommentarer
Postat av: hibo

håller me dig o att snacka med vissa betyder en STOR risk för hörseln speciellt när personern råkar vara EN somalier hahah those ppl don't know how to talk in a normal way, dem skriker BOKSTAVLIGEN :P

2009-04-29 @ 20:18:53
Postat av: venus

haha ja eller hur..enda gången jag skulle använda en headset då ja talar med en somalie är när jag vill bli stendöv..

2009-04-29 @ 22:53:48

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0